Om maar weer eens even een groot onderwerp te nemen, gaat deze aflevering over je aanbod. Dat klinkt wellicht helder, maar wat is een aanbod nou eigenlijk en hoe kies je het juiste aanbod? Richt je dat aanbod volledig op jouw doelgroep? Hoe belangrijk is het dat je aanbod goed bij jou past? Waar begin je en hoe laat je dit samenkomen?
Op al deze vragen presenteren we een aantal antwoorden. En wat is eigenlijk ons eigen aanbod? Martin zegt dat hij een slecht voorbeeld is, omdat hij zelf ook nog worstelt met zijn aanbod. Check snel deze aflevering als je benieuwd bent wat hij te zeggen heeft.
Ongeveer halverwege de podcast leggen we verschillende manieren uit om naar je aanbod te kijken. Je kunt naar je aanbod kijken door het resultaat dat je bereikt als uitgangspunt te nemen. Of je kijkt naar je aanbod als de stappen naar dat resultaat toe. En dan is er nog de manier waarop je het verpakt. Maar ook de ervaring die je biedt. Hoe werkt dit allemaal en wat is qua marketing gezien het slimste? Je ontdekt het tijdens deze aflevering.
Zelf zijn we tijdens de podcast erachter gekomen wat er allemaal wel niet bij je aanbod komt kijken. Dat wisten we natuurlijk al, maar door er hardop over te praten, krijgt het vorm. Benieuwd wat we allemaal vertellen? Tune dan nu in op aflevering 5 van onze Mindful Marketing Podcast